Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Detta skrev för ett år sedan

Publicerad 2019-01-01 22:35:00 i Allmänt,

 
Jag har bara blivit tjockare under förra året. Jag gick bara upp förra året.
 
Ja det gick inget bra för de som blev utbekade i Metoo som tog alla utpekade med storm. Det är ju bara offren och förövaren som vet hur det gick till. Jag hoppas verkligen inte att någon som jag har träffat medans jag var påverkad ut av någonting kände sig till tvingade till mina närmanden. För jag vet ju inte hur jag var när jag missbrukade. Jag var inte i mina fulla sinnens fulla bruk.
I min fredlig blogg  skrev jag att jag var envis. I min vi 5 blogg var det om tvångs vaccination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela