Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

För ett år sedan

Publicerad 2018-05-21 11:59:30 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Ja jag blir så ledsen över våldet i samhället. Jag vet ju efter egen erfarenhet.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Det gick bra förra året och även i går. Vi behöll guldet och vann mot schweiz i går kväll. I min nykterhetsblogg  skrev jag om ett Svenskt ordspråk. I min vi 5 blogg skrev jag om avgifter för plastpåsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela