Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

För ett år sedan så bluffade några utklädda till hemtjänst.

Publicerad 2018-03-15 16:11:00 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Tragiskt att att bli lurad ut av dem som ska hjälpa en.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Jag har inte ens tänkt på min pebsion, eftersom jag redan har 25% pension, när jag kommer att få pension, så kommer jag att få en svag sådan.. AIK lyckades inte gå upp förra året. Får hoppas på dem i år.Min nykterhets blogg skrev jag att jag har förändrat mig till det bättre. I min vi 5 blogg skrev jag om packnigsfusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela