Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året som brottslingarna lurade äldre

Publicerad 2017-10-12 09:38:04 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Vi drabbades inte förra året, fast de är ju sorgligt hur marknaden spelar med vårt intresse. Fast vi ska nog inte bara sitta hemma och titta på tv utan även ge oss ut och springa. Jag kan inte springa längre men jag gick hem i går. Gick 7,11 kilometer på en timma och tjugo minuter.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
De som lurar alla som  är äldre. Jag kan ju fråga om har de inget hjärta. Tänker de själva på sina mor och far föräldrar? I min nykterhets blogg skrev jag om min tanke på Gud så som jag ser på Hen.
I min vi 5 blogg var det att bli lurad ut av telefonförsäljare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela