Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Oj missade igår

Publicerad 2017-11-11 15:00:04 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Förra året så var det vinter redan nu. Fast snart är den här även i år. I år måste vi vara beredda.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Det var Trump som tog makten över USA. Han blev en av världens mäktigaste man förra året. Ja han har ju inte vart så bra. I min nykterhetsblogg så skrev jag att allt kan vi inte få för pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela