Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Julen med brotten kommer snart

Publicerad 2017-11-16 10:06:55 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Ja de passar på att lura när alla vill handla julklappar.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Jag är glad att forskningen går framåt för rätt som det är det jag eller någon närstående som har blivit drabbad. I min nykterhetsblogg skrev jag i från  orginaltexter af Jahn Caminjos bok "Har mage ~att sticka ut.
Förra årets vi 5 frågan skrev jag om att äldre borde få broddarna gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela