Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Bättre att strida i mot än för

Publicerad 2017-05-26 10:18:43 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Jag har aldrig var någon hund människa utan mer en katt människa.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Det är bra att han strider mot IS och inte för. Det är ju många som kallar sig Svenskar som krigar för IS. Jag tycker att de redan har avsagt sig sitt medborgarskap när de strider för ett annat land eller religion. I min nykterhets blogg skrev jag om ett citat i från aftonbladet där jag inte jobbade på förra året, fast jag jobbade åt dem. Men jag ville tillbaka till den och nu är jag på det arbetet som jag älskar. I min vi 5 blogg skrev jag om protester mot olika beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela