Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Värdens största boxare gick ur tiden.

Publicerad 2017-06-05 16:15:35 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
Ja en av de största boxarna gick bort  förra året. I min nykterhets blogg skrev jag att vi inte får slöa till. I min vi 5 blogg var det om asyl politiken. Där jag fick många komentarer i min FB sida. Två före detta vänner som har blockat mig. Men vad gör det jag står för den jag är och om de inte gillar mig så är det upp till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela