Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Gräsklippande Silvia

Publicerad 2017-06-19 09:44:15 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
 
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
 Gräsklippare säljs alltid till sommren och även drotning Silvia. I min nykterhetsblogg skrev jag i från Jonas Helgessons bok, fast tyvärr så har jag tappat bort det jag hade skrivit av i från hans bok. Sverige gjorde inga mål i förra årets fotbolls-EM och frågan var om Sverige är tillräckligt bra i vi 5 frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela