Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Försäkringskassan verkade styra Sverige förra året.

Publicerad 2020-05-21 14:24:00 i Allmänt,

 
Ja jag älskar kaffe. Jag vet inte hur många koppar som jag dricker varje dag.
 
 
Ja Försäkringskassan skiter i många människor. Ja även med min fästmö. Hon arbetar bara 75% efter en höftledsoperation, men hon får ingen annan ersättning. Vi kan inte förstå varför hon inte kan få någon ersättning. De menar på att hon ska byta arbete eftersom det finns så många underskörslor i det här landet. Fast hom trivs så bra på arbetet. Så hon kommer att fortsätta. Förhoppningsvis så kommer vi att kunna bo kvar i vår lägenhet trots höga lån. Men vi får leva simpelt och vända på slantarna. 
I förra årets morgon blogg skrev jag i från "Konsten att vara elak".
 
Jag skrev i från min Vi 5 blogg om jag trodde på Sverige i hockey VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela