Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Det här var tidning och löp från förra året.

Publicerad 2020-05-04 19:42:58 i Allmänt,

 
Jag skulle vilja ha en vanlig cyckel. Fast jag är så orolig, eftersom jag vet inte om jag kan cykla längre på grund ut av min dåliga balans. Men jag kämmer ingen som har en cykel som jag kan försöka att prova att cykla.
 
 
 
Ja och nu är det corona också. Så jag hoppas att de kan ta hand om de stackarna som har blivit drabbade ut av det. Förra året så tog jag i från Al-Anons bok en dag i taget i min morgon blogg.  I min Vi 5 blogg skrev jag att jag hade svårt att få tiden att räcka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela