Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Äter även fel i år.

Publicerad 2020-05-14 18:51:00 i Allmänt,

 
Ja jag äter nog fel mat eftersom jag bara blir tjockare och tjockare. Dessutom så motionerar jag mindre nu under corona pandomin. I min morgon blogg skrev jag att jag duger så som jag är.  Då fick jag i alla fall arbeta.
I min Vi 5 blogg så var frågan om jag ville se mer ut av Mästarnas mästare. Fast jag missade även dnna säsong. Men jag har dem inspelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela