Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Tjejerna tog hem bronset i VM förra året.

Publicerad 2020-06-25 11:18:18 i Allmänt,

 
Ja det gick ju bra för tjejerna i fotbolls VM de tog bronset.
 
 
Skulle nog ha behövt att läsa denna artikel förra året. I min morgon blogg förra året så tog jag en text i från en franskt kristen rörelse. Jag menade på att du får ha vilken Gud du än vill ha. Huvudsaken är att jag inte tror att jag är Gud själv.
I min vi 5 blogg skrev jag om att vi hade blivit nekade vinter OS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela