Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Kristin Kaspersen tog hem vinsten i Let´s Dance

Publicerad 2020-06-01 16:06:22 i Allmänt,

 
Ja förra året så begravdes den stora skådespelerskan Bibbi Andersson det var många som följde med henne till hennes sista vila.
 
 
 
Ja hon dansade mycket för sin mamma som gick bort året innan. I min morgon blogg så la jag upp en vägskyllt.
I min vi 5 blogg så skrev jag om rädslan för att få sparken. Ja de gör ju stora besparingar på Aftonbladet nu också. Så även jag kanske ska se upp. Fast jag är en så liten kostnad för bolaget. Men jag kan ju inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela