Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Vill inte ha en massa snö hit i år

Publicerad 2020-02-04 20:31:32 i Allmänt,

 
Jag sover gott på natten, klart att jag är väl uppe och kissar ett par gånger på natten.
 
 
 
Jag är glad om vi slipper snö i år, i alla fall inte nu. Inte här i alla fall. Vi fjollträsk är inte mycket för snö. Inte jag i alla fall, det är så jobbigt med halkan med min dåliga balans.   I min morgonblogg skrev jag i från en Al-Anon bok. I min Vi 5 blogg så skrev jag att jag inte tyckte att man skulle höja pensions åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela