Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Det var även melodifestival förra skottdagen

Publicerad 2020-02-29 10:58:09 i Allmänt,

 
Det fanns ju inget 29 februari förra året. Eftersom det är en skott dag.
 
 
 
Ja Löfven har ju fortfarande makten, men han sitter löst till nu. I min morgon blogg som jag skrev den förra skott dagen. Då jobbade jag på Schibsted som arbetade för Bladet. Nu mera jobbar jag på Aftonbladet igen.
I min Vi 5 blogg från 2016 skrev jag om sclager i melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela