Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Snart så har vi väl snön även här i år.

Publicerad 2019-10-28 10:11:09 i Allmänt,

 
 
Ja tänk att få åka dit nu i vinter, fast det kan jag bara drömma om. Jag är glad över att jag har mat på bordet och en bostad att bo i.
 
 
 
Ja snart så kommer det även snö i år. Väntar med bävan för det. I min morgon blogg skrev jag ett stycke i från boken Som Bill ser det och Bill.W är han som startade AA. Imin Vi 5 blogg skrev jag om oron att inte få någon pension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela