Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Ville inte ha Kristersson som statsminister

Publicerad 2019-11-07 09:52:06 i Allmänt,

 
Läste aldrig denna artikel förra året, ja jag försöker ju så gått det går. Men jag är ingen hängiven bantare.
 
Ja hon godkände Löfven fast han fick betala ett högt pris. Eller regeringen och socialdemokraterna fick betala ett högt pris. I min morgon blogg skrev jag om min Gud.
I min vi 5 fråge blogg så var frågan om jag ville ha Kristersson som statsminister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela