Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Det var ju riktigt varmt förra året.

Publicerad 2019-05-31 18:15:00 i Allmänt,

 
Jag som inte ens dricker vin.
 
 
 
Ja det var en riktigt het sommar förra året. I min morgon blogg skrev jag i från AA:s dagliga reflektioner. Fast jag måste ha skrivit en dag försent, förra året var det torsdag den sista maj, och inte fredag som det är i år. I min vi 5 blogg så var frågan om jag hade vågat grillat ännu. Det blev inte mycket grill förra året eftersom det var en så stor brand risk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela