Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Min ekonomi blev varken bättre eller sämre detta år.

Publicerad 2019-12-27 15:22:22 i Allmänt,

 
Ja det skulle ju ha vart skönta att flytta ner dit.
 
 
Jag tror inte att min ekonomi har blivit, bättre eller sämre än förra året. Jag är varken fattig eller rik. Jag har så att jag klarar mig. Jag har mat varje dag och tak över huvudet. Men något mer har jag inte. Vi tog en liten tripp till Riga under julen. I min morgon blogg förra året så skrev jag i från den Stora boken. Det är AA:s bibel.
I min Vi 5 blogg så skrev jag att jag inte påverkas ut av andras alkoholkonsumtion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela