Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Har inte läst Bergmans bok och har inte så stor koll på mina fonder.

Publicerad 2019-12-18 12:41:00 i Allmänt,

 
Ja den boken har jag inte läst. Fast har nu Hasse Alfredssons bok som jag tänkte läsa. Ja när jag får tid.
 
 
Jag har ingen aning om i vilka mina sparade pensions pengar ligger i för fonder. Jag kanske ska gå in och kolla lite på hur det står till i kassan. I min morgon blogg skrev jag om nykomlingar som kommer tillbaka. Då hade vi möte på torsdagar och på söndagar klockan 13:00 nu är det bara söndagar klockan 14:00.
Vi hade redan köpt julskinkan förra året, ja även i år har vi köpt en. Det var så nämligen att Mandelmanns uppmanade människor som tittade på hans program att strunta i julskinkan. Frågan i Vi 5 rågan var om jag kunde tänka på att skippa julskinkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela