Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Han blev statsminister till slut

Publicerad 2019-12-05 12:24:21 i Allmänt,

 
 
Ja vi blir ju äldre och äldre, det insåg jag i tisdags, då jag gick på den isiga gatan och två grabbar i femton år åldern kom fram och frågade. "Kan vi hjälpa herrn?" Jag fick svälja min stolthet och ta i mot hjälpen. Som ett vuxet barn så har jag svårt att be om hjälp. Ja Curre är ju lite äldre.
 
 
 
Har aldrig sett Lyxfällan, så jag brydde mig inte så myvket om hur det gick för dem sedan. Ja Löfven blev stadsminister med hjälp av Annie Lööf (C) som precis har fött en dotter.
 
Själv skrev jag en fräckis i min morgonblogg. I min vi 5 blogg så var det nitiska P-vakter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela