Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra årets kaos och tragedier

Publicerad 2019-12-12 20:13:25 i Allmänt,

 
 
Ja även i år så måste vi se upp för att inte bli lurade i julhandeln.
 
 
 
Tragedin i Bjärred det var hemskt, men vilket liv hade flickorna fått? De hade sjukdomen ME. Jag vet själv inte mycket om den sjukdomen. I min morgon blogg skrev jag i från humorboken Har mage~ att sticka ut.
Ja Lena mellin tyckte att politikerna gjorde bort sig i och med att de inte blev någon statsminister förra året. Fast till slut så tog ju Löfven makte med hjälp ut av Annie Lööf.
Skrev även i dagens Vi 5 blogg om nyval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela