Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Chocken att hon gick bort

Publicerad 2019-04-04 16:04:37 i Allmänt,

 
Ja minns förra året när jag fick höra att hon hade gått bort igår. Jag var på jobbet och trodde aldrig att hon skulle dö.
 
 
Hon var ju alltid glad och posetiv, ja hon lämnade verkligen ett stort tomrum efter sig. I min morgon blogg skrev jag i från boken Just i dag.
 
I min andra blogg vi 5 bloggenC skrev jag om att de ska höja skatten på fulkött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela