Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Varmt förra året.

Publicerad 2018-05-19 11:15:28 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Jag kanske också borde göra det eftersom jag har fula tänder. Fast vadå jag duger ändå så som jag är. Jag har ju inte blivit sjuk ut av dem.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
Vi kan ju hoppas på att värmen är här i år också. I min nykterhetsblogg skrev jag att jag duger så som jag är. I min vi 5 blogg skrev jag om reklam för strippklubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela