Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Vill inte sälja vår bostad

Publicerad 2018-03-31 10:27:00 i Allmänt,

Förra årets sista Mars
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Vi sålde inte vår lägenhet förra året och tänkte inte göra det i år heller vad vi vet.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Ja jag hoppas på att den vänstra sidan vinner valet i år. De kommer ju inte få majoritet, fast bara det inte borgliga tar makten så att de som har de sämst får det ännu sämre. I min nykterhets blogg  hade jag en bön i från Jehovas vitnen. Jag har inget med dem att göra, men jag har ett öppet sinnelag. 
I min vi 5 blogg skrev jag om rädslan för palmoljan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela