Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Nu är det corona som skrämmer

Publicerad 2020-05-06 15:38:20 i Allmänt,

 
I dag är det mest att vi ska akta oss för coronan. Det är inte mycket om cancer i dag.
 
 
Så här ser väljar barometern ut idag. Jag är ju numera med i Vänstern. Det är närmast deras politik som jag gillar. Fast jag gillar ju inte allt vad de står för. Men jag står för det mesta till vänster. I min morgon blogg skrev jag om att leva för stunden. I min vi 5 blogg så var frågan om semester planer. Jag skulle bara vilja jobba nu. Har ju snart vart hemma en månad, fast jag inte vill. Allt för den här förbannade coronan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela