Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

EU-val förra året.

Publicerad 2020-05-26 17:17:04 i Allmänt,

 
Ja vilka röstade jag på? Jo jag tror att det var någon i Vänsterpartiet, jag är inte mycket för EU, men att gå ur kan nog bli ännu mera problem.
 
Ja om man skulle sticka i från Svedala när jag går helt i pension. Det kommer ju inte bli för en om tio år. Ja jag kanske inte ens lever då. Jag lever bara en dag i taget. I min morgon blogg skrev jag i från den ofrivilliga ordvitsaren. Såg att jag hade skrivit fel i den bloggen. Ja även jag har rätt att göra fel.
I min Vi 5 blogg skrev jag att det var rätt att lägga ut bilder på dömda brottslingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela