Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Kommer knappt ihåg förra årets farmen

Publicerad 2020-03-18 13:42:00 i Allmänt,

 
Kommer knappt ihåg föra årets farmen. Minns knappt vem som vann.
 
 
Ja har jag något hjärta? Ja det är klart att jag har. Fast jag kan ju vara kännslo mässigt störd. Mycket av det skriver jag i min morgon bloggen. Det tog jag i från förra året var ett ordspråk i från Sverige.
I min vi 5 blogg skrev jag om att vi har rätt att få dö om vi vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela