Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Vad hände med Astrids figurer?

Publicerad 2020-04-01 13:07:01 i Allmänt,

 
Jag skulle vilja skriva om Astrids barndomsfigurer som vuxna människor. Även de måste ju bli äldre. Klart att jag vet att det är fiktion. Men även det som ja skriver är ju fiktion.
 
Ja i år så är den corona pandomin som folk är rädda för. I min morgon blogg skrev jag i från boken Längan visar vägen om upplevelser.
I min Vi 5 blogg skrev jag om att luras på första april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela