Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Detta stod i förra årets tidning.

Publicerad 2019-10-26 20:24:47 i Allmänt,

 
Ja jag är inte så insatt i Bildts raseri om att Corazzas petning i EU parlamentet.
 
 
Jag vet inte om jag äter rätt, men vill jag leva i fem år längre. Jag vet ju inte hur jag kommer att må när jag är gammal. I  min morgon blogg skrev jag i från någon bönebok. Jag minns inte i från vilken bok som jag tog den i från. Med anledning ut av att Corazza blev petad så var frågan i min vi 5 blogg om jag var rädd för att bli petad i från mitt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela