Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Det blev en regering till slut.

Publicerad 2019-10-11 12:16:04 i Allmänt,

 
Ja det är ingenting som jag behövde fundera på varken förra året eller i år.
 
 
Ja han sålde sig dyrt hur mycket mat fick Annie till kostnad för alla som arbetar hårt i samhället. Vi fick ju till slut en regering. I min morgon blogg skrev jag om att jag bara kan ta en dag i taget.
I min vi 5 blogg så skrev jag att dett skulle vara bra för Sverige om vi skulle få OS 2026.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela