Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året så kunde vi öka vår livslängd i tio år

Publicerad 2019-11-02 17:54:33 i Allmänt,

 
 
Vill jag ha ett liv som är längre? Om jag bara skulle ligga och inte kan göra någonting annat än att bara ligga där och få mat. Fast jag vet ju inte hur gammal jag kommer att bli. Höll ju på att dö för 24 år sedan.
 
Ja jag vill ju gärna ha någonting att leva för om jag kommer att leva tio år längre. I min morgon blogg skrev jag om att stå och vela. I min Vi 5 blogg skrev jag om jag trodde att fler oskyldiga satt i fängelset

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela