Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året efter me two kampanj

Publicerad 2019-01-25 10:01:03 i Allmänt,

 
Jag vet inte vad programledaren gjorde på filmen eftersom jag inte har sett den. Fast många ut av hans kolegor stöttar honom.
 
 
Här är en annan som mådde dåligt förra på grund ut av allt snack. Men jag vet ju inte vad Kroner har gjort. Kanske om han har taffsat på någon, känner även hon sig dåligt efter det han nu har gjort. I min fredlig blogg skrev jag eller la ut en rolig bild. I min Vi 5 blogg  skrev jag om att det är svårare att bli sjukskriven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela