Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Det var ett annat väder förra året.

Publicerad 2019-02-26 09:24:09 i Allmänt,

 
Själv har jag inga hårdrocksplattor eftersom jag gillade mest Lundell.
 
 
Ja det är en stor skillnad mot i dag. Termometern visar för tillfället 5 grader varmt. Det är en väldigt skillnad på vädret i år jämfört med förra årets tidning. I förra årets fredlig blogg skrev jag ett citat i från Henrik Hill. I min Vi 5 fråga så skrev jag att vi borde satsa på vården ut av de äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela