Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Sorgen i Sverige

Publicerad 2019-04-05 19:04:55 i Allmänt,

 
Ja en stor ikon gick bort förra året och det var många som sörjde henne.
 
 
Ja jag tänker på min mammas bortgång året innan. Jag tror att min mamma fick ett bra avslut på sitt liv. Mycket med hjälp ut av min fästmö. I min morgon blogg skrev jag i från Barnualen en text i från barn-konventionen. I min vi 5 blogg skrev jag om att försenade lever längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela