Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Lill Babs gick bort förra året men det kommer att stå imorgon

Publicerad 2019-04-03 19:23:23 i Allmänt,

 
Jag har ingen koll på vilka fonder som jag har i mitt pensionssparande.
 
 
Detta stod i tidningen förra året, fast jag mins denna dag som att det var i dag som LillBabs gick bort förra året. Fast det kommer i morgondagens tidning. I min morgon blogg var det ett Svenskt ordspråk. Jag har slagit en femma i år också. Jag har gått i från jobbet till slussen sedan i måndags, jag kommer att gå även i morgon och i övermorgon.
I min Vi 5 blogg skrev jag om att leva på 2000 kronor i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela