Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året

Publicerad 2018-09-05 08:30:00 i Allmänt,

(null)
 
Ja så fet är jag inte ännu  fast om jag fortsätter att stoppa i mig onyttig mat och godis så kanske det är dags för operation.
 
(null)
 
Nej han ska inte få något tidsbestämt straff. Han är så sjuk så han har inget i samhället att göra. I min nykterhets blogg så skrev jag ett Latinskt ordspråk. I min Vi 5 blogg  skrev jag om att även kungligheter måste visahänsyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela