Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra årets nationaldag

Publicerad 2018-06-06 17:19:31 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Ja i så fall skulle vi ha behöft renovera först.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Johanna Möller försökte rädda sin mördare till pojkvän. Även London råkade ut för ett terrorbrott med bil. I min nykterhets blogg skrev jag att vi har rätt att misslyckas. I min vi 5 blogg skrev jag att vi är dåliga att fira nationaldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela