Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Jag får arbeta i resten ut av mitt liv

Publicerad 2018-12-14 09:24:48 i Allmänt,

 
Jag kommer aldrig kunna få full pension, eftersom jag redan nu har 25 % pension. Jag kommer att bli en fattig pensionär.
 
 
Jag vet ju inte hut Oldsberg är på ett arbete. Har bara sett honom som programledare. Jag hoppas att inte jag anses som en mobbare, fast det är jag helt säkert inte. Jag får en sådan stor uppskattning på jobbet, så jag tror att jag är en bra arbetskamrat. I min fredlig blogg skrev jag om ett gammalt  engelskt ordspråk. I min Vi 5 blogg skrev jag om nyttiga fibrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela