Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året ett kvinnomord på öppen gata

Publicerad 2018-08-02 20:27:18 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Ja vi har numera rodbetor i vår morgon juice.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Allt detta våld som sker det sker dagligen. I dag så var det en stackars ung man med Downs syndrom som blev skjuten av en polis. Tycker även synd om den stackars polisen som sköt. Det beror på detta våldsamma samhälle som vi har fått. I min fredlig blogg skrev jag om varningen för Norska turister.
I min vi 5 blogg om att det kan vara farligt i trädgården. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela