Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Inget ut av dem följer jag

Publicerad 2019-01-13 14:17:00 i Allmänt,

 
Jag har aldrig sett på stjärnorna på slottet, gjorde det inte förra året heller.
 
 
Jag vet inte vilka fonder som jag har i mitt pensionssparande. Fast jag vet att det har gått bra förut,fast jag har hört att förra året så gick det inte så bra. I min fredlig blogg skrev jag ett amerikanskt citat. I min vi 5 blogg  så frågade de om jag kommer att följa handbolls VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela