Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Ikeas grundare dog förra året

Publicerad 2019-01-30 19:42:39 i Allmänt,

 
 
Jag kollade inte förra året och jag är ju bara 25% pensionär.
 
 
Jag undrade om hans kista var en byggsats. Ja han hade nog en ståtlig begravning. Det fanns ju mer pengar till hans begravning jämfört med vi som inte äger så mycket. Nej ingen bitterhet här inte. Jag hade startat en ACA grupp i Rågsved och det hade även snöat i Stockholm skrev jag i min fredlig.blogg. I min vi 5 blogg skrev jag att jag inte kan gå omkring och vara orolig för terrordåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela