Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Hemskt att inte bli trodd på

Publicerad 2019-02-19 09:20:39 i Allmänt,

J
a tänk att inte bli trodd på. Själv har jag inga smärtor, jag mins inte ens smärtorna efter den svåra misshandeln 1995 (hemsk bild.) Fast det var en hemsk jobbig tid att ta sig tillbaka.
 
 
 Ja tänk på oss som inte haft en så bra inkomst, jag som inte har jobbat heltid sedan innan jag fyllde trettio år. Blev sjukskriven först och sedan började jag arbetsträna och till slut arbeta deltid. Allt på grund ut av den svåra misshandeln 1995.
De här löpen och tidningarna är i från förra året. I min fredlig blogg skrev jag om barns tankar och funderingar i från Unni Lindells bok krokodiler talar inte svenska. I förra årets vi 5 blogg så var frågan om jag var trött på OS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela