Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra årets löp och första sida.

Publicerad 2018-03-10 10:49:42 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Ja jag är ju där snart. Fast jag är nog värdefull för mitt arbete. Jag är väldigt uppskattad där och det är därför jag trivs så bra där.
 
 
 
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
 
Ja det kan vara farligt att vara i vissa kretsar och det kan ju även vara att oskyldiga kanråka illa ut. Jag hamnade ju i svårigheter för 23 år sedan. Men det var ju på grund av mina egna problem med alkohol. Jag skrev i min andra blogg fredlig, där jag skriver om min nykterhet och även om andra saker både humor och religion. I min vi 5 blogg skrev jag om sexistiska skämt att jag kan skratta åt dem. Jag är en snuskgubbe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela