Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Vill vi leva hur länge som helst?

Publicerad 2018-07-19 20:50:05 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Ja jag har inte läst om vilken mat jag ska äta för att förlänga mitt liv, och vill jag göra det och hur skulle jag må då? Jag lever en dag i dag. Det gör jag med mitt nykterhets program i min fredlig blogg  skrev jag om förlåtelser. I min vi 5 blogg skrev jag om Christina Lindbergs skatte smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela