Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra årets bussolycka i Härjedalen

Publicerad 2018-04-04 09:30:07 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Det gjorde jag inte förra året och tror inte att jag kommer att göra det i år heller. Fast vem vet, men tvivlar på att tjäna några pengar.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Förra året var det den svåra bussolyckan då tre barn dog uppe i Härjedalen. I min nykterhets blogg skrev jag ett citat i från dassboken. I min Vi 5 blogg var det om jag använde buss bälte när jag åker buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela