Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året var det långfredagen

Publicerad 2018-04-14 23:23:00 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Hemska tanke att Gunnilas hus stod i lågor och hennes mamma  höll på att dö. Nej jag är inte intresserad ut av det. Fast det finns det säkert de som är det.
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
 
Förra året så var det långfredagen i dag. Dåvar det mycket olyckor ute på vägarna. I min nykterhetsblogg  skrev jag om barns tankar och funderingar. I min vi 5 blogg skrev jag om glada hönor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela