Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra årets strid om de sista ljuva åren.

Publicerad 2017-09-01 09:31:50 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Har bara hört sången, fast är inte mycket för den, och har inte följt turerna.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
 
Ja Johanna Möller kan ju inte vara riktigt frisk, fast tydligen så var hon det. Men jag kan inte förstå hur någon kan mörda sin sambo och sedan sin egna pappa.
I min nykterhets blogg skrev jag om grundarna till gemenskapen som jag går på. Det gjorde jag även i dagens blogginlägg i min nykterhetsblogg. I min vi 5 blogg skrev jag om äldre i trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela