Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året döptes Oscar

Publicerad 2017-05-28 10:49:01 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Jag tänker inte börja snusa, och jag tror inte att det är så bra för hälsan. Fast det är ju bättre att snusa än att röka.
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Då döptes prins Oscar och det var inget ut av det som intresserade mig. I nin nykterhets blogg skrev jag om hur länge vi sover och hur lång tid det tar att äta. I min vi 5 blogg skrev jag om de som tjänar väldigt mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela